• عضو اتحادیه

وب ایده

معرفی کسب و کار

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و همچنین بالا رفتن فرهنگ خرید اینترنتی در کشورمان که روزانه میلیون ها نفر از فروشگاه های اینترنتی خرید می کنند، نیاز به یک بستری با کیفیت و امکانات متنوع ، ارزان و مقرون به صرفه ، ایمن و مطمئن برای فروش محصولات فروشندگان وجود دارد . راهکار فوق العاده ی ما برای این نیاز در قالب یک نرم افزار موبایل با تکنولوژی ها و روش های روز دنیا برای کسب و کارها و فروشندگان بزرگ فروشگاهی و کوچک خانگی می باشد اگر می‌خواهید یک سایت فروشگاهی برای نمایش محصولات در هر زمینه فعالیت شغلی خود جهت معرفی خدمات و محصولات به مشتریان و به نمایش گذاشتن محصولات مرتبط با کسب‌ و کار خود در یک اپلیکیشن ایجاد کنید، یک فروشگاه ساز یک اپلیکیشن مطمئن با پشتیبانی کامل از زبان فارسی گزینه‌ای مناسب در این زمینه به حساب می‌آید که ایده شاپ با یک محصول منحصر به فرد با تولید بومی توسط هدلینگ وب ایده به ارمغان آمده. فروشگاه ساز و اپلیکیشن ایده شاپ تجربه‌ای بسیار سریع‌تر و آسان‌تر شما را به سایت و اپلیکیشن فروش میرساند و دیگر نیازی نیست با کدهای پیچیده دست و پنجه نرم کنید و یا با وجود صرف هزینه بسیار برای طراحی و برنامه‌نویسی، زمان زیادی را منتظر راه‌اندازی سایت و فروشگاه موبایلی خود باشید. با استفاده از مزایای فروش آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن عمومی ایده شاپ محصولات و دسترسی به مشتریان بیشتر ، زمینه رشد کسب و کار خود را فراهم کرده و درآمد خود را افزایش دهید. ما در اپلیکیشن اندروید فروشگاهی ایده شاپ امکاناتی بی نظیر و خاص با جذابیت بالا را جهت فروش بهتر و دسترسی سریعتر فراهم کردیم تا بتوانید فروش خوبی داشته باشید. این اپلیکیشن را در پکیج فروشگاه ساز ایده شاپ با اپلیکیشن اندروید خواهید داشت. چرا اپلیکیشن فروشگاهی ایده شاپ؟ پاسخ به این سوال یکم طولانی و سخت هست که کدام یک از ویژگی ها اعلام شود که توضحیات هم طولانی نشود که چراها را پاسخ داده باشیم.

*اولین ویژگی کلی ایده شاپ این می باشد که شما از طریق یک اپلیکیشن جزو فروشنده های ایده شاپ در سراسر کشور خواهید شد که بدون هزینه در بین عموم مردم فروشگاه شما طبق لوکیشن نوع فروشگاه محله استان و کشور قابل نمایش می باشد

** دومین ویژگی حمل و نقل توسط خود مجموعه ایده شاپ با برند پیک آپ انجام می شود و دیگر شما نگران حمل و نقل محصولات خود نخواهید بود.

*** سومین ویژگی, شما علاوه بر اینکه فروشگاه خودتونو در اپلیکیشن عمومی ایده شاپ ثبت نام کرده اید و فروش شما آغاز شده است میتوانید سایت فروشگاه اختصاصی با برند خود هم راه اندازی کنید.

**** چهارمین ویژگی و جالب, علاوه بر اینکه شما میتوانید از طریق موبایل خود سایت فروشگاهی خودتو مدیریت کامل کنید سایت فروشگاهی شما به فروشگاهی که در نرم افزار ایده شاپ عضو کرده اید متصل می باشد و دیگر نیاز به اپدیت محصول و قیمت در دو جای مختلف نیست.

***** یکی دیگه از ویژگی های ایده شاپ این هست که علاوه بر فروش محصولات خود میتوانید نیاز های هم که دارید از طریق ایده شاپ برطرف کنید مثل پرداخت قبوض, خرید بسته اینترنتی, شارژ, درخواست حمل و نقل های داخلی و بین استانی را هم حتی با همان کیف پولی که از فروش محصولات خودتون داشتید استفاده کنید.

این پایان ایده شاپ نیست , نرم افزار ایده شاپ همیشه در حال اپدیت می باشد و در آینده امکانات جالب و خاصی به ایده شاپ اضافه میگردد.

امتیازات خرید

تخفیف ویژه
ارائه خدمات متنوع در حوزه های مختلف
ارائه سرویس حمل و نقل

اطلاعات کسب و کار

  • نام فروشگاه:

    وب ایده

  • نوع کسب و کار:

    طراحی سایت

  • آدرس دامنه:

    webideh.com

  • صاحب امتیاز:

    امیر اکرمیه

  • مدت اعتبار مجوز:

    تا تاریخ ۱۴۰۴/۱۲/۱۰

  • استان - شهر:

    تهران - تهران

  • آدرس:

    سعادت آباد - خیابان دوم جنوبی - خیابان بهزاد - پلاک -3 - طبقه پنجم - واحد 10

  • تلفن ثابت:

    02178125000

امتیازات

وب ایده

  • مدت زمان ارسال: 3 ساعته
  • شماره تماس : 02178125000
  • webideh.com
کد تخفیف: is400