• عضو اتحادیه

تاجرسرا

معرفی کسب و کار

توضیح مختصری در خصوص برنامه تاجرسرا:
وب اپلیکیشن تاجر سرا با عنوان اولین بازار بزرگ مجازی ایران پلتفرم تخصصی کسب و کار در حوزه خرید و فروش کالا می باشد.
این پلتفرم با ایجاد و تسهیل ارتباط میان کاربران هدف (تولید کننده/عمده فروش/خرده فروش/مصرف کننده نهایی) در فضای مجازی برای کاربران، هسته ای اقتصادی تشکیل میدهد که این هسته اقتصادی موجب ایجاد ارزش افزوده برای کاربران هدف میگردد.
کاربران فروشنده میتوانند در تاجرسرا ثبت نام کرده و فروشگاه ایجاد نمایند و کالا و محصولات خود را در فروشگاه های مجازی خود عرضه کنند.پنل مدیریت فروشگاه بصورت کاملا اختصاصی بوده و فروشنده میتواند بدون محدودیت و البته طبق قوانین حاکم بر فضای کسب و کار مجازی کشور اقدام به نمایش کالا و فروش آن نماید.در این پنل فروشنده میتواند کلیه سفارشهای ثبت شده توسط مشتری را مشاهده و مدیریت نماید.فروشنده میتواند در پنل خود تعداد بازدید از فروشگاه،دنبال کنندگان،تحلیل خرید و فروش،اعلانهای ثبت سفارش و دیگر امکاناتی که مبتنی بر نیازهای بازار و فروشندگان ایران طراحی شده اند را مشاهده و بهره برداری نماید.
تمام بازارهای ایران در این برنامه وجود دارند و تمام فعالان حوزه خرید و فروش کالا(تولید کننده/عمده فروش/خرده فروش )میتوانند از سراسر ایران در این وب اپلیکیشن صاحب فروشگاه خود باشند و به کسب و کار خود پرداخته و به آن رونق بخشند.
امکانات تبلیغات گسترده ای در این برنامه در اختیار فروشندگان قرار داده شده است تا بتوانند خود را به تمام ایران معرفی نمایند.
رویدادهای تخفیف،فروش ویژه،جهیزیه،حراج،کالاهای فصلی و ... نیز جزو امکاناتی هستند که فروشندگان میتوانند با شرکت در آن کالا و محصولات خود را به مشتریان نمایش دهند و فروش بیشتری داشته باشند.
صفحه ای با عنوان برترینهای کالا و فروشگاه نیز وجود دارد که برترین کالاها و فروشندگان با کسب حدنصاب امتیاز میتوانند در آن حضور یابند و توسط مشتریان بیشتر دیده شوند.
خریداران نیز میتوانند در این برنامه دارای پنل اختصاصی خود باشند و سفارشهای خود را مدیریت نمایند.میتوانند فروشگاه ها و کالاهای مورد علاقه خود را به بخش علاقه مندیها ی خود اضافه کنند.
خریداران میتوانند با توجه به نوع نیاز خود به صفحات تخفیف،فروش ویژه،جهیزیه،حراج،کالاهای فصلی و ... مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را با مناسبترین قیمت خریداری نمایند.
خریداران می توانند با ورود به صفحه برترینها کالاهای برتر و همچنین فروشگاه های برتر را مشاهده کنند.این صفحه به خریدار این امکان را میدهد تا کالاهایی با کیفیت و فروشگاه هایی با امتیاز بالا را مشاهده کرده و انتخابی بهتر را تجربه کنند.
در تاجرسرا کلیه خدماتی که در بازار های ایران عرضه میشوند قابل مشاهده خواهند بود تا مراجعه کنندگان حضوری بازارها بتوانند بدون مشکل و صرف وقت به این خدمات دسترسی داشته باشند.این خدمات عبارتند از دسترسی به لیست باربری ها،رستورانها،بانکها،پارکینگها و مجتمع های تجاری موجود در بازارها
استفاده از کلیه امکانات تاجرسرا برای مصرف کنندگان نهایی رایگان است.
فروشندگان نیز هیچ درصدی از فروش خود را به تاجرسرا پرداخت نکرده و فقط مبلغی بسیار اندک نسبت به خدماتی که دریافت میکنند را بصورت آبونمان ماهیانه به تاجرسرا پرداخت خواهند کرد.

امتیازات خرید

هر فروشگاهی که در وبسایت تاجرسرا ثبت نام و اقدام به بارگذاری حداقل 20 کالا نماید در قرعه کشی 21 اسفند ماه شرکت داده خواهد شد.ثبت نام و ثبت کالا رایگان خواهد بود.جوایز قرعه کشی یک دستگاه تبلت سامسونگ،اپل واچ و ایر پاد می باشد.

اطلاعات کسب و کار

  • نام فروشگاه:

    تاجرسرا

  • نوع کسب و کار:

    فروشگاه بزرگ

  • آدرس دامنه:

    tajersara.com

  • صاحب امتیاز:

    فرامرز خدام رضائی

  • مدت اعتبار مجوز:

    تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۵/۳۱

  • استان - شهر:

    تهران - تهران

  • آدرس:

    تهران - قبا - کوچه پارک - کوچه زرین - برج مینا - پلاک 35 - طبقه نهم - واحد 2 -

  • تلفن ثابت:

    02126701359

امتیازات

تاجرسرا