اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

وبلاگ اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

آشنایی با مبانی دیجیتال مارکتینگ

آ
Digital marketing

بازاریابی یکی از ارکان اساسی موفقیت هر کسب و کار است که در حقیقت به معنی تبلیغ محصول و خدمات یک کسب و کار به دایره مخاطبان هدف است. بازاریابی باعث می‌شود تا مشتریان تصمیم به خرید محصولات شما بگیرند و به همین خاطر هدف نهایی هر کسب و کار محسوب می‌شود. ما در عصری قرار داریم که اینترنت به همه جا نفوذ پیدا کرده و همه حوزه‌ها را دستخوش تغییر و تحول قرار داده است؛ به همین خاطر دیگر بازاریابی از طریق چاپ...

مزایای استفاده از مشاوره برای کسب و کار

م

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که کار یک مشاور چیست و انجام مشاوره چه تاثیری می‌تواند در موفقیت یک کسب و کار داشته باشد؟ جالب است بدانید که برای یک مشاور با تجربه کلمه غیر ممکن تعریف نشده است و اگر چنین نباشد اصلا وجود مشاور معنایی نخواهد داشت؛ زیرا وظیفه اصلی یک مشاور مشورت دادن در جهت شناسایی راه حل‌های موجود برای حل مشکلات و چالش‌های پیش رو است. با وجود اینکه همه کسب و کارها به مشاوره نیاز...

اهمیت انتخاب مشاوران با تجربه برای یک مدیر

ا
The importance of selecting qualified consultants for a manager

مشاوران با تجربه یکی از مسائلی که باعث موفقیت سازمان‌های بزرگ جهان شده است، انتخاب مشاوران با تجربه و کار بلد است. صاحبان کسب و کار و مدیران سازمان‌ها یا شرکت‌ها هر چقدر هم که دارای تحصیلات و مهارت‌های مدیریتی باشند، بازهم از وجود مشاور یا مشاورانی بی نیاز نخواهند بود. این مسئله البته اختصاصی به سازمان‌های بزرگ ندارد و حتی کسب و کارها و شرکت‌های کوچک نیز باید در راه رسیدن به اهداف خود از مشورت با...

بررسی نمونه‌های ناموفق توسعه بازار در ایران و جهان

ب
failure of market development in Iran and the world

بررسی نمونه‌های ناموفق توسعه بازار در ایران و جهان   همه‌ی کسب و کارها از اولین مراحلی که راه اندازی می‌شوند همواره به افق‌های بلندتر می‌اندیشند و سعی می‌کنند که گام‌هایی را در مسیر پیشرفت خود بردارند. در حقیقت نمی‌توان هیچ محدودیتی را برای هیچ کسب و کاری متصور شد و حتی بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان هم همواره به پله‌های بلندتر موفقیت می‌اندیشند و تلاش می‌کنند که روز به روز دامنه محصولات خود را...

استراتژی توسعه بازار

ا
Market development strategy

توسعه بازار یک استراتژی رشد است که شامل شناسایی و توسعه بخش‌های جدید بازار برای محصولات فعلی است. یک استراتژی توسعه بازار، مشتریان غیر مشتری را در بخش‌هایی که در حال حاضر وجود دارد، هدف قرار ‌می‌دهد. همچنین مشتریان جدید را در بخش‌های جدید هدف قرار ‌می‌دهد.استراتژی توسعه بازار مستلزم گسترش بازار بالقوه از طریق کاربران جدید یا استفاده‌های جدید است. کاربران جدید میتوانند به عنوان بخشهای جغرافیایی...

توسعه بازار

ت
Market development process

تعریف توسعه بازار توسعه بازار یک استراتژی کسب و کار است که در آن یک کسب و کار تلاش می‌کند گروه‌های جدیدی از خریداران را به عنوان مشتریان بالقوه برای محصولات و خدمات موجود خود پیدا کند. به عبارت دیگر، هدف توسعه بازار این است که به بازارهای جدید راه پیدا کند. این ‌گروه‌های بالقوه مشتری ممکن است در حال حاضر توسط رقبا جذب شده باشند و یا ممکن است این محصول به بازار ارائه نشده باشد. در این مطلب قصد...

مجوزهای لازم برای راه‌اندازی وب سایت

م
Create a website

راه‌اندازی وب سایت شاید شما هم به فکر راه اندازی یک وب سایت اینترنتی افتاده باشید و این که چه مجوزهایی برای این کار نیاز است، ذهن شما را درگیر کرده باشد. در این مطلب سعی داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و مجوزهای مورد نیاز راه‌اندازی وب سایت را بررسی کنیم.اگر راجع به راه‌اندازی وب سایت اینترنتی اطلاع چندانی نداشته باشید، احتمالا فکر‌ می‌کنید که برای راه‌اندازی وب سایت باید از سازمان خاصی مجوز...

چگونگی ثبت شرکت و ثبت برند برای یک کسب و کار

چ
company registration

در سال‌های اخیر سیاست‌های اقتصادی کشور در چهارچوب برنامه‌های توسعه اقتصادی به سوی خصوصی سازی پیش می‌رود و برای واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی لازم است که افراد به سمت راه اندازی کسب و کار خود بروند و با انجام فعالیت‌های تجاری مورد نظر خود باعث افزایش سهم خود و کاهش سهم دولت در اقتصاد بشوند. یکی از کارهایی که در راستای راه اندازی کسب و کار صورت می‌گیرد  مراحل ثبت شرکت است که باید با راهنمایی و...

بررسی چرخه‌ی حیات انواع کسب و کار آنلاین

ب
Online Business Growth

پیاده‌سازی چرخه‌ی حیات تجاری همه‌ی کسب و کارها لزوما تمام این مراحل از چرخه زندگی را تجربه نمی‌کنند و حتی ممکن است آنها را به این‌ترتیب پشت سر نگذارند. به عنوان مثال، بعضی از کسب و کارها ممکن است پس از راه‌اندازی، رشد نجومی‌ای داشته باشند و بنیانگذاران ممکن است تصمیم بگیرند که مستقیم به مرحله‌ی خروج بروند. البته اغلب شرکت‌ها مراحلی شبیه به  مراحل مشخص شده در بالا را پشت سر خواهند گذاشت و آگاهی...

اهمیت تحقیقات بازار در هنگام راه‌اندازی یک کسب و کار

ا
یکی از موارد مهم برای راه‌اندازی کسب و کار انجام تحقیقات بازار است. اما اصلاً تحقیقات بازار چیست و انجام آن چه ضرورتی دارد؟ چگونه می‌توان آن را انجام داد؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.....

چرا تحقیقات بازار برای ایده‌های تجاری جدید اهمیت دارد؟ در هنگام راه‌ اندازی کسب و کار، یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای شروع انجام دهید، انجام تحقیقات بازار کامل و موثر است .تحقیق بازار هرگز نباید دست کم گرفته شود. در تحقیق بازار هرگز نباید هر کسب و کار بزرگ یا کوچک را نادیده بگیرید. بسیاری از کسب و کارهای موفق جدید طول عمر خوبی دارند، زیرا صاحبان آن‌ها تحقیق بازار را به طور منظم برای...

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی